2018年12月5日 星期三

黑開有條路

近年連二接連三的遭遇,令我感到前路茫茫。。。。有時諗吓。。。做人是否是如此的辛苦。。。如果自己不是一個極度「怕死得醜樣」的人,真的想一死了之。

當初錯誤的抉擇。。。是否正如一句:『一子錯,滿盤皆落索』定還是命運取決於性格呢?

6 則留言:

  1. 人生總是充滿著:山窮水盡疑無路 柳暗花明又一村!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係好「亞Q」嫁。。。呻吓冇咁辛苦。

      刪除
  2. 做人其實都係幾辛苦架,但一日未完仍有希望。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我成日覺得自己還有机會中「六合彩」嫁。。。只要我還有「一口气」。。。哈哈。。。如果中咗。。。死前用唔晒就捐走晒。。。。

      刪除
  3. 我都同意做人好辛苦,但阿媽生我出來都想我珍惜生命,所以要好好生活,以報答她的恩。我不買六合彩、不打麻雀、不賭,只想日日開心健康就好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,我都唔主張賭錢。。。不過有錢就可以供給好d嘢比太后。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...