2019年4月19日 星期五

享受夕陽的日子

以前有句話窮心未盡。。。色心又起。。但我的格言就係窮心未盡。。。『食心』又起。。。有朋友講。。。妳而家重成日食好嘢?慳d啦。。。我個人認為現在巳到咗夕陽的時候。况且巳無牽掛。。。每一分钟都是自己的。。。。住同着我巳無求。。但求有清潔的衣服穿。。。有瓦遮头。。。但食落肚的。。我一定有要求。。对於好嘢。。。有錢時會久不久食吓。。。冇錢時但求一試便心滿意足。。。因為眼見太后最的日子。。。对住美食都吞唔到。。。現在自己還有机會品嚐。。。還不盡試?

每個人的價值觀不同。。。有些人要遊盡世界各地。。。有些人要住得好。。。但我個人比較現實。。。覺得食啦落肚才是自己。。。所以。。。『食』对我來講。。。還是放在第一位。

7 則留言:

  1. 我會久不久豪一餐,錫吓自己。

    回覆刪除
  2. 夕陽無限好!鍾意食乜就食乜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 翠兒,我其實係一個很會享受的人,只是而家基於銀根短缺咋。。。哈哈。。。自少跟隨太后生活。。。点都學到佢d嘢啦。

      刪除
  3. 哈哈。。。怪唔得妳常常寫食評啦。

    回覆刪除
  4. 說的甚是。每個人的價值觀不同,享受夕陽時光,想吃就吃,想穿就穿(靚衫),想見就見(好友),想遊就遊(環遊世界),珍惜餘下的日子。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我要求唔高。。。但求兩餐一宿。。。有時間唔中食吓好嘢。。。而家每一分钟都是自己的。。唔需要成日心掛掛。。身体冇乜大病痛就於願足矣。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...