2020年6月8日 星期一

APM利苑点心午餐


  • 本來平時巳經少出街、加上腳伤未痊更加唔會出街去遠的地方、但由於約了朋友交收一份文件(她在觀塘工作)只好明知落雨都照去、点知一外出便出事了、意外通常一不離二、二不離三、第一單是唔記得帶口罩(從未試過)、沿途在車上只好用毛巾掩面直至落車、本想去K仔買、点知沒有單獨一個賣、一買便要10個/$80(破財)、第二單更伤、竟然叉錯腳摔了一交(可能天雨路滑)、幸好有位好心的年青人扶了我起身、為防再有二不離三、一吃完午飯立刻乘車回家、搽了跌打酒、希望明天不會再痛吧😥

  • 希望衰運快些遠離我🙏

7 則留言:

  1. 真係要小心,呢兩日都好大雨,我手袋背囊都有後傋口罩,因為有時真係唔記得戴㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實臨出門我都記得、唉、懵起上來乜都記唔到、眼光光等車時見住人戴都冇意識

      刪除
  2. 靚姐,我怕自己冇記性,在街門內寫住:鎖匙,口罩,銀包!出門前一定檢查過先行架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 跌親冇咩大礙吖馬?好好休息呀。

      刪除
    2. 好主意喎、我都要試吓先🤣

      刪除
    3. 搽咗跌打酒消腫、好番好多、有心💞

      刪除
  3. 年紀大左一定要小心,防跌。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...