2023年6月7日 星期三

蕃茄南瓜鰂魚湯

上次美國回來的網友飲過我这湯、問我怎樣會煲到咁靚顏色、所以今早臨返查经班前煮定、將過程拍低比佢睇、尤於我不懂拍影片、只能拍照及加以文字解釋、希望佢明啦😉

其實冇什麼特別的方法、只需煲湯前略煎吓魚、拎起候用、再煎吓南瓜同蕃茄、加入滾水、再放入煎過之魚、大火滾約30至45分钟便會有这靓靓的顏色🤭

今日的午餐除了湯便有菜心煮鯪魚肉、簡單就是幸福❤️

5 則留言:

  1. 有埋吸引人的靚顏色,就真正係「色香味俱全」了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 这個湯是以前每逢幫人煮食時的第一個湯

      刪除
    2. 名符其實嘅迷湯

      刪除
  2. 以前我奶奶都係教我大火滾同埋加鹽就有奶白色。

    回覆刪除
  3. 鰂魚煲湯格外好味!當然要有足夠的材料!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...