2013年12月1日 星期日

陳醋韓醬骨

前幾曰見到blog友TNP做咗個陳醋雞……我今日又玩吓個差不多的金沙骨……我除咗用鬼佬沙律黑醋嚟醃之外……重加埋隻韓國醃肉醬添!個効果又幾好喎。

12 則留言:

  1. 好好好.♬。.\(◕ヮ◕)/♩¤♫陳醋韓醬骨。.♪°•\(。◕‿◠。)/。靚婆婆

    回覆刪除
  2. 我都鐘意食酸酸甜甜既排骨呢~

    回覆刪除
  3. 等我都試下用排骨先得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我le隻金沙骨又幾好....焗極都唔硬....不過d薯仔我下次烚吓至焗....好鬼硬

      刪除
  4. 契姐,可唔可以fb度加我呀… Doreen Ho

    回覆刪除
  5. 点加呀.....不如妳加啦....我唔識嫁....我好似用sfsfwong....個嘜头我抱住亞Sam

    回覆刪除
    回覆
    1. 揾唔到呀!不如妳试下search我嘅名睇有冇?

      刪除
    2. 点解我都揾唔到妳嫁......有冇相嫁.....我FB個名係SF Wong喎

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...