2013年12月14日 星期六

不合囗味的馬來餐

為冒名而去的馬來餐館…………懷着好期待的心情而去……但食完極之失望……那碟馬來炸雞重(乾)過婆婆的荷包呢!至於那碗亞参叻沙更失望……我還是比較喜歡星加坡style的叻沙…………唯一尚算OK……只係那杯金桔水吧。

12 則留言:

  1. 口味人人唔司同 ,飲食男女介紹唔一定好野架

    回覆刪除
  2. 靚婆婆...好耐沒來探你了..有興趣來看看我這一篇"梁祝"嗎?
    http://leongmomo.blogspot.hk/2013/12/blog-post_13.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 今晚等我睇完大結局嚟探吓妳啦....而家我巡少咗卜......多數玩FB的遊戲呀!

      刪除
  3. 碗叻沙嘅样望落去都知唔掂

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係妳至清楚.....成八十幾蚊香港錢......真有d肉痛添!

      刪除
  4. 我都有同一的經歷,還比你差一點,叫杯涼粉冰啲涼粉少到可憐!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以都係咪信d飲食雜誌....都唔知係唔係收咗錢?

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...