2013年12月25日 星期三

永别了!亞虎

從2010年起開始學人寫網誌……原意係為咗逃避傷痛……因為當年剛好陪伴咗我17年的狗狗……亞Sam……剛剛走咗!……經過三年多的日子……变成一種習惯……亦從这平台中認識不少網友……可惜亞虎年中竟然發出通告……由2013年十二月停止全部網誌……當時被這消息嚇得一跳……好彩現在還可以在谷歌這平台继續再寫下去……更联絡到大部份的網友……anyway……天下無不散……亦在此多謝亞虎这平台令我認識到一衆好朋友!再見吧亞虎!

11 則留言:

  1. 雅虎殺校,YBLOG將會塵歸塵,土歸土。
    我也剛剛去過雅虎網誌弔唁一番!
    多謝雅虎平台,畀我認識一班可以交流分享的博友,四年多寫網誌令我生活更充實!
    祝雅虎YBLOG回歸樂土!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無所謂啦....反正le到同FB都联絡到.....一齊隨緣囉

      刪除
  2. 我同几位网友失咗联络 =_=

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從亞虎公佈咗之後....有d網友都冇再寫.....有d又去咗FB......是但囉....有緣總會再相逢!

      刪除
  3. I have been with Yahoo Blog for over 7 years. Sigh........

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!好彩係le到再見.....有d網友去咗facebook

      刪除
  4. 亞虎blog,充滿大家嘅回憶呀!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...