2013年12月9日 星期一

自家云吞

今日包咗云吞做午餐……留番一碟今晚炸嚟做小食……我用咗鮮虾……梅头肉……加埋虾子添!好味。

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實加大地魚粉重正...我啱啱用晒咋

      刪除
  2. 引C我喇~ ~ 妳就好啦有 "蝦籽" 買, 我喱度無蝦籽賣呀!! 想整 "蝦籽扎蹄" 都唔得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳响边呀...上次blog友係美國同英國返嚟我每人送一樽....佢地都偷運成功呢!

      刪除
    2. 妳好醒呀! 下次返嚟試吓 "偷運", 妳係邊處買"蝦籽" 架?

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...