2014年5月13日 星期二

泰式鳳爪(冷盆)

泰式鳳爪我都好耐冇整過……因為近年唔多食辣……但朋友的先生想食……於是又整d啦……但尤於佢唔食芫茜……所以我淨係放芫茜係自己個碟咋。
材料:
冇骨鳳爪2磅……飛水後隔去水份浸冰水
配料:
蒜茸……紫洋葱……普通洋葱……指天椒
汁料我用……魚露……白醋……糖……熟水……青檸汁……最後我加多泰國雞醬(份量照個人口味調教)

4 則留言:

  1. 上次我用咗現成嗰D酸辣汁, 辣到我飛起

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次試吓我le個做法...唔落指天椒...因為泰國雞醬入面巳有紅椒嘞...

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...