2014年6月24日 星期二

一封寄不出的信

宝宝。。。。今天是妳的生日(如果妳還在的話)……足足十年嘞……我並不因妳的離去而有所遺忘……當年帶妳回家的情景還歷歷在目……多謝妳係我最無助的時候陪伴我渡過……現在想必自由自在……遠離病痛……同細佬Sam Sam係彩虹橋上愉快地生活着。希望有朝一日我地能再重遇吧!
媽媽
2014.6.24

4 則留言:

  1. 唉!老同學我諗你可能太得閒和胡思亂想,才咁記掛隻狗狗。
    還記得你當年抱佢返屋企,日日又鬧佢嘈、又鬧佢亂屙屎,結果掉左佢出天井。
    你那肥朋友還說:你咁愛干淨,養乜呀!狗辛苦時你又辛苦。
    人老了!唔好諗咁多啦,得閒睇吓自己有嘅野,唔好成日諗自己冇嘅野。
    咁會開心好多......old 3

    回覆刪除
    回覆
    1. 動物比人還要重情……le樣係d無養開小動物的人所能理解的!

      刪除
  2. 我隔壁住了個退休單身女士, 她開頭養了隻若瑟, 後來走了就買了像你那頭一樣的狗狗, 可能一頭不夠,又再買多一隻,而家她們一家好快樂呀。所以靚姐你也不用難過,你都有曾這樣的日子呢!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...