2014年6月3日 星期二

隨緣

婆婆好耐冇係到發噏風喇,近來少咗寫blog走咗去玩另類,但原來这世界變得越嚟越複雜,人心之改變,非自己能承受,正所謂行將就木,無謂將自己捲入不必要的事非中,還是懷念以前yahoo的日子。

我寫blog的原意係就算有朝一日唔再存在,還有少少嘢留低(當然唔係錢啦,身無長物,我當自己的食譜係宝嚟嫁,哈哈)。

但當覺得有d嘢開始變質時,就要及早抽身而退,好啦我又發完噏風,多謝收睇。

14 則留言:

  1. 老同學,晨早流流咁多感嘆,Take it easy... and I'll always there to support u..... Old 3

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝亞老Fans啦...嘻嘻

      刪除
    2. I m not yr fans, i m yr friend... dont think about the unnecessary , take easy...everything will be all right..old 3

      刪除
  2. 除咗妳d食谱,我都好钟意睇妳发噏风架,因为妳会噏d人生大道理出嚟…虽然有时有d灰…

    回覆刪除
    回覆
    1. 得閒發吓噏風咁至唔會發霉呀.....哈哈

      刪除
  3. 呢 D 咪係 "人生" 囉!
    有人嘅地方就有是非,睇吓自己可以點去處理啫!
    正所謂: "一樣米樣百樣人"嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係自己惹返嚟而比人拖落水至無姑吖嗎!

      刪除
  4. 靚靚我當你D食譜係寶架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈....我老鼠跌落天秤咋.....妳又同我癲....

      刪除
  5. 哈哈,你乖乖地返來寫blog,唔好再攪攪震啦。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...