2014年10月10日 星期五

感觸

近日係網上睇到le首歌。。。好喜歡最後的两句。。。原來人往往總是後知後覺。。。近日的風風雨雨停不了,心情難免有所影响,本來我只不過係—個行將就木的老太婆,學歷不多,更談不出大道理,只不過係这些事上悟出原來自己亦曾經犯上後知後覺的錯誤。當醒覺時巳是明日黄花,所以而家对自己承諾係餘下的日子好好珍惜同愛護自己才不枉此生。

7 則留言:

  1. 又咁感觸... 唔知點解睇完你講嘅嘢, 突然腦裡閃出一句"驀然回首, 那人卻在燈火闌珊處"

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈! le句嘢我係婚姻顧問的廣告中睇過喎。

      刪除
  2. 靚婆婆咁叻咁活躍,點會行將就木呀!珍惜自己、愛護自己是對的。有道是︰「不要理會與己無關的事,不要擔心老天爺的事,不要顧慮很遙遠的事。活在當下、珍惜今天。」開開心心過好每一天就夠了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有時無病呻吓啫....咁樣唔會谷埋重衰呀

      刪除
  3. 呢首歌當年好紅,歌詞我而家還記得。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 係囉...多謝妳將首歌將我帶進回憶中.....

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...