2017年8月1日 星期二

芒果椰汁糕

誤打誤撞比我係網上摷到個食譜做芒果椰汁糕、賣相唔錯嫁、好唔好食就未知嘞!




真係唔錯

14 則留言:

  1. 芒果椰汁糕應該好食嘅

    回覆刪除
  2. 好味呀!睇見想食呀!

    回覆刪除
  3. 如果俾我老婆見到,佢又會埋怨我點解要她來紐西蘭……

    回覆刪除
    回覆
    1. 到邊度都不重要,最重要是你在她身邊,因為你都有對巧手,芒果椰汁糕怎會難到你?!
      靚女的芒果椰汁糕的確吸引,我十分喜歡。

      刪除
    2. Stella 姐,係因為我呢邊冇靚芒果和椰汁,再加上我對甜點麻麻地……

      刪除
    3. 老婆鍾意食,自己吾食都要整呀!

      刪除
    4. 翠兒姐,我哋呢邊只間中有澳洲芒,其它來自南美的芒果唔香唔好食仲同埋有渣,所以連外面買的芒果雪糕都係麻麻,咁我點樣可以出手呀!哈哈…懶人多藉口。

      刪除
    5. 各有各好、住就外國好、食就當然香港啦!

      刪除
    6. 各有各好、住就外國好、食就當然香港啦!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...