2017年8月15日 星期二

沙茶皇肉絲麵包

久不久我就會沙爹上腦、久違了的沙茶皇批發被我發現搬近我住的地方、大手購入10樽、所以未來的日子將會日日沙爹餸嘞。

继今早的炒飯同炒肥牛、今晚又來一客宵夜麵包。。。。就係將牛油bun開边焗香、中心夾入用沙茶皇炒過之洋葱肉絲、非常美味、不過。。。。只可一次、不可常吃呢。


5 則留言:

  1. 不可常吃,但也不能只可一次咁少!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我現在通常採用。。。。到此一遊。。。的心態对事、人、甚至食物!因為試過就算、為了就係滿足過!

      刪除
  2. 回覆
    1. 唔好我就唔會一買就買30樽啦(不過個人囗味咋)、我用佢加咖喱、海鮮醬mix用來做咖喱魚旦好好味。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...