2018年2月16日 星期五

大年初一(狗年)的午餐

『十年如一日』的例牌新年午餐。。。源自外婆至今從未改過!

南乳齋
生菜
腐乳

用紅快筷,添飯,朝齋晚雜自幼食到老。。。。哈哈!

12 則留言:

  1. 靚姐,恭喜發財,萬事勝意,身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話,你地那边可有新年气氛呀?至緊要身体健康。

      刪除
    2. 有新年氣氛㗎,不過就唔係我住的小鎮,同我呢啲寒酸人……

      刪除
  2. 恭喜發財,身體健康,事事順利

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你,我都祝你合家新春快樂,狗年身体健康。

      刪除
  3. 靚婆婆恭喜發財,祝妳稱心如意,多福多壽!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳車媽媽,我都祝妳萬事如意,身体健康。

      刪除
  4. 靚婆婆,恭喜發財!萬事如意!身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳,我都祝妳狗年事事亨通,身体健康。

      刪除
  5. 老牛拖到初十先來拜年。祝靚婆婆萬事如意、身壯力健、開開心心過每一天。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...