2018年2月2日 星期五

Feb.2.2018的晚餐

有人唔抵得我家太后食用好,我就偏要煮好d,吹咩?

其實係有d人大把錢但又唔用,想留番d錢第日帶埋落去駛卦?我都幫唔到佢咯。

今晚食蒜茸蒸盲鰽魚,蒸素腐皮卷,豬腳仔,雞腳花生,腐乳炒生菜。。。。其實每碟都是細細碟(有d重係隔夜餸),咁都睇唔開都冇計嫁。

7 則留言:

  1. 回覆
    1. 剛刚这類人我見盡不少,偏偏總在人前扮好人是我最不恥的。

      刪除
  2. 係有好多人睇唔開㗎,但就是偏偏唔肯認!

    回覆刪除
    回覆
    1. 從今開始我不會再忍讓,可惜有d人總愛在我面前扮好人,背後將有關的人鬧至体無完膚呢。。。。。不過都是。。。。利字當头吧。

      刪除
  3. 加埋唔抵得太后有個咁錫佢個女。

    回覆刪除
  4. 有些人真的不能忍讓,我都係最近才知道!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...