2024年1月18日 星期四

東華三院的獨居長者~盆菜宴

早前東華的義工打电话比我、同我報名參加東華的團年盆菜宴、咁啱又抽到、我見收费唔贵($30)、又咁近、所以參加了、今日便去參加这盆菜宴、一共開了10圍、全部都是獨居的『老友記』

本以為自己老、点先坐我我隔離的竟然是92歲的婆婆、佢十分健康、冇乜病痛、甚至連三高都沒有、真羨慕佢😊

原來四年前曾舉辦過、之後因疫情巳停了三年、今年再次舉辦、都十分熱鬧、希望明年還有机會參加吧🤔

4 則留言:

  1. 只收三十蚊又真係好便宜呀,可能主辦者有人贊助。參加東華的獨居長者盆菜宴,最緊要係聚會愉快、食得開心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我參加这些聚會不是贪食(因近年越食越少)、只是希望多接觸一下外間、唔想腦退化咋、因近日覺得記性差了不少

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...