2015年11月4日 星期三

梅莱蒸茄子

今朝淨係搅太后冲凉都搅咗成朝、由七点幾又呃又氹、至十一点唔覺唔覺除咗佢件衫、又話同佢出街飲茶至肯咋、重辛苦過自己冲吖。明天又要去做物理治療有得再拖至出le招咋。
終於十二点幾至冲完、是但用梅莱蒸碟茄子送碗白做lunch就算啦。。。。巧攰呀。

14 則留言:

  1. 靚婆婆,素菜菜式,呢排啱晒我啦

    回覆刪除
  2. 契姐…请问呢个餸点整?

    回覆刪除
    回覆
    1. 首先將甜梅莱切碎、用蒜茸、油、糖、爆吓。。。放在巳切片的茄子上蒸腍、放入甜豉油便Ok!

      刪除
  3. 用蒸的方法好健康啊!

    回覆刪除
  4. 我太太剛剛講開呢味餸,我唔識正想搵你問問…

    回覆刪除
    回覆
    1. 我原本買比印尼工人、但佢話唔食得晒、咁我留起一條自己整囉。

      刪除
  5. 茄子我都鍾意食~不過老公唔食~所以好少煮~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都少食嫁、以前d老人家話多食对眼唔好。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...