2015年11月6日 星期五

Little Angel。。。。赤柱之夜

朋友請我食飯、去咗赤柱的Little Angel食西餐。。。点知亞媽個奪命追魂call停不了、一時又話冇錢、一時又話冇利是!終於熄咗部机至可以安樂至食得完餐飯。
唉!睇嚟我都要見吓精神科至得啦。

5 則留言:

  1. 靚姐,我突然有個古怪想法,如果你收到太后電話便即時按飛線到你弟弟那處,唔知會點呢?
    哈哈…我講下咋…有乜後果自負啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 條八婆印姐唔想我有安樂茶飯食....我後尾off咗電話.....話之佢!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...