2015年11月29日 星期日

簡單晚餐

今晚煮咖喱牛肉飯同燉湯比亞媽!
等條八婆印佣食自己、下午我細佬两夫婦入嚟同佢訓話、佢百般藉口、又話我針对佢、又話冇打賓賓針、總然知多多藉囗就是。
佢地一走、立刻黑我面、超、我講若再不合作的話、我一樣日日鏟、边個都冇面比。

11 則留言:

  1. 依家D工人真係唔受教,話佢就即刻黑面,我之前果個都係咁架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 屋企有老有幼就無法唔靠佢地...唉!

      刪除
  2. 僱主同傭工相就下啦,唔食豬可以食魚食雞。唔好鬥氣,唔啱用就炒左佢,可以用就比D耐性教,你幾十歲人再勞氣就搞壞身子架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 做咗16年、乜都成精、冇得改嘞。

      刪除
    2. 唔啱心水又做左十六年?如果唔聽教、教唔識,第一次約滿就換人啦。

      刪除
    3. 点解有d人結咗婚廿幾年都會離婚呢?詳情好難講得明...只可講過去五年唔係under我個名....鬆慣咗...又加上亞媽腦退化...由得佢成日出街做無牌小販(因為佢根本唔知)...如果唔係跌斷咗亞媽隻脚都冇咁慶

      刪除
  3. 小心,小心,千祈唔好俾佢含恨在心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唓!最好佢做瓜我、反正我都想死。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...