2015年11月30日 星期一

迷你午餐&晚餐

由今日開始、自煮自吃實施了!
尤於两個工人煮完d嘢唔食、今天開始配給制、我買開两份餸等佢地自己煮!而我就煮迷你午餐同晚餐比亞媽。。。相信咁嘅安排唔駛比人咋型話嘥嘢卦。
午餐係鹵雞翼、油麥菜、煎獅头魚、
晚餐係鸭脷、蓮藕炆排骨、生莱湯、光波南乳雞翼

6 則留言:

  1. 迷你餐好難煮架喎,你好叻呀!
    乜做工人可以咁醃尖架!

    回覆刪除
  2. 我唔會分兩次煮架,工人食就食,唔食佢咪自己落街食囉!睬佢都傻呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買開佢地自己煮、我淨煮比亞媽啫

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...