2015年12月1日 星期二

朋友。。。。

經過咁多十年我一路都靠自己的意念控制住情緒的起伏、近來真的有点吃不消、体重一天一天的下降、都唔知幾多年未試過百一磅(就算當年情傷都未試遇)!
經醫生的勸告、我終於向現實低头、同佢。。。。做吓暫短的朋友啦。

14 則留言:

  1. 同藥做朋友好閒啫,幾十歲人是但都有一兩樣病架啦。我老牛食血壓藥已經七年,用藥物控制得到就無問題。

    回覆刪除
  2. 我d血壓药同阿士匹靈食咗超過十年、但抗抑鬱药我一路都唔想食、無奈而家都要食。

    回覆刪除
  3. 照顧老人家 + 兩隻不聼話的公主:是好大壓力的,好容易使人情绪失控的,要經常保持高EQ才可以應付日常不如意的事。尤其,現時工人的質素每况愈下,真時有她們又死,無她更加死。

    回覆刪除
    回覆
    1. 每日疲於亞媽同印佣之中、又驚新的學埋佢的衰嘢、真係吃不消。

      刪除
  4. 你照顧有有病媽媽是真不容易,對你能堅持,我很敬重你,你能好好照顧自己,也為你打氣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇法啦....做咗幾十年.....唔想做【臨尾香】呀

      刪除
  5. 希望服藥後你的情緒得以舒緩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有心.....我都希望佢只係我暫時的朋友

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...