2015年12月31日 星期四

桃膠燉紅棗黄耳

今日又試第二款桃膠糖水!
黄耳、紅棗、果皮、桃膠、冰糖。。。。聽講(桃膠)是廉價的美容骨膠原、是否如此就未能確定、反正真係幾平囉。

10 則留言:

  1. 未聽過呀!近年真係多咗好多新嘢………

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀、我都係Fb見人介紹至走去揾咋。。。因為我鈡意做白老鼠。

      刪除
  2. 你唔講我都唔知有件咁好嘅嘢,如果!真係可以補骨膠原嘅話,真系好健康啊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是否真假好難講、當糖水食吓冇妨!流失咗d嘢咁容易有番咩?

      刪除
  3. 靚姐:新年快樂、身體健康!日日開心、食多D好野!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!我都祝妳府上各人生活愉快。

      刪除
  4. 靚婆婆講得啱,推介既野不可盡信,但若無害,當作糖水也無妨。靚婆婆鍾意當白老鼠試新嘢,即係仲有求知慾和進取心,而不安於現狀,叻叻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我抱住好醜都試吓嘅心態、做人係咁嫁啦。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...