2015年12月21日 星期一

2015的回顧

自從由2011開始寫網綕之後、每年年尾例必作個總结、回憶吓那年大概發生過的事、作為对自己的一種提示、及反思自己所做過的对与錯。
2015对我來講有得亦有失、健康方面總算平平穩穩、無驚亦無險、由於亞媽今年中意外地跌斷咗隻腳之後、由一個成日出街的人變成足不出户(覆診洗头除外)、佢的腦退化日趨嚴重、若然不用葯控制住、簡直每天都要同佢疲於角力、分分鈡做人肉錄音机。現在每天的工作就是同佢鬥命長、曾經放棄了數年的關注(由1985一直照顧她的起居直至2010、由於顶不了她的無理曾一度放棄直至今年、發覺自全權由工人照顧後發覺太不对勁、直到跌斷脚之後、重新再pickup我一路都视為惡夢的工作、算是给她還債吧)。
不過總括來講这年比我更認清楚身边的所謂親朋戚友、誰是真心和假意、算是2015的最大收鑊吧!

以下的圖片取自網友的網络圖片、覺得頗為適合今次的主题!

謝謝!
 
 
 

17 則留言:

  1. 腦退化病者本人無憂無慮,但家人卻多了一個孩子要照顧,恐怕一天要48小時才夠。

    回覆刪除
  2. 一生短暫,有些事看開就好!
    我時時記住:施比受更有福!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜是缺乏支緩是件痛苦之事.....好似約好今天自覆診完同佢外出洗头(巳两星期沒洗了)...但攞完藥打比佢一句唔去就拉倒晒....真是冇佢符!

      刪除
  3. 感恩,直到今天我們還健健康康地活着

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉....都唔知自己挨得幾耐....今天覆診又輕了

      刪除
  4. 靚婆婆要同太后鬥長命,一定要好好保重,不要勞氣,不要太勞累,不要對天氣變化掉以輕心。自己保持住精神爽利,才可以做到自己想做之事。加油!祝冬至快樂,聖誕快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 講真、我並唔想長命過佢、今日覆診至問過醫生、是否停晒d心臟药會快d死添。

      刪除
  5. 以前就話路遙知馬力,日久見人心,但現時……唉也不想講了,一就很勢利,一就假好心,到有事上嚟就即閃!
    此祝靚姐你冬至、聖誕、新年快快樂樂,開開心心!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...