2015年12月18日 星期五

寒冬下的午餐

今朝凍到死死吓、le两晚又冇得瞓、太后晚晚半夜醒完就唔瞓、成晚玩紙巾、近日最高紀錄一日十二盒紙巾!唉。。。。人都癫。
炒飯。。。用虾仁、蛋、火腿、菜粒同美極。
虾醬豬肉魚餅。。。用免治豬肉、鲮魚肉、虾米、虾醬、古月粉、生粉、搅匀煎成魚餅咁、好惹味。

16 則留言:

  1. 天寒地凍又唔夠瞓,真係好辛苦呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以le幾日我平唔瞓晏教都要瞓呀。

      刪除
  2. 一日十二盒紙巾~!?!?!我唸係我會扑暈自己冇眼睇~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉、我習惯咗啦、佢後生巳經係潔癖人、但而家患咗腦退化更加唔知自己做乜、醫生都冇法!

      刪除
  3. 一日十二盒紙巾用黎點玩呢?不過隨便啦,佢玩得開心咪得囉,咁你要陪住佢?兩個工人要黎做乜架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 基本上佢地睇住佢唔比佢再跌倒...我係唔放心...因為之前一個時冇假放...家人由得佢自由發揮...攪到佢成日外出留番佢一個人在家...加上佢而家腦退化...做乜都唔知...食乜又唔知...那些外佣冇人睇住边有咁神心吖...平時有两個互吸...我可以行開吓...星期六,日...我就要留守

      刪除
  4. 回覆
    1. 基本上我而家晚晚都唔夠瞓...唔通唔煮咩?

      刪除
  5. 雖則話人老左會瞓少的,但唔夠瞓真係好辛苦。靚婆婆都要自己搵機會瞌一瞌,無夠精神都係會出事嫁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉...我都鬼唔望快d出事....而家隨時瓜都冇遺憾...歎過...捱過...好過第日似佢重死得啦

      刪除
  6. 玩完成至紙,手尾有排跟

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...