2015年12月8日 星期二

中國諺語。。。。。

自古以來、中國諺語是一定有其中的含意。。。。例如。。。。久病床前無孝子、日久見人心、人心不足蛇吞象、寒天飲水冷暖自知、嚴師出高徒、捧下出孝兒、等等、等等、還有許多不能盡寫、簡直多不勝數!
做人做了幾十年、閱人無數、其所謂有些人笑裡藏刀、亦有表裡不一、囗蜜腹劍、大有人在、當然亦有風裡風裡去、刀裡刀去的朋友、一生人知己不用多、其所謂人生得一知己、死而無憾。
以前自以為只只要真心对人、对方一定會同樣地回報、原來只是一種幻覺。
無論如何、始終抱住一種心態做人、害人之心不可有、防人之心不可無就

10 則留言:

  1. 我自己睇法是待人以誠,無愧於心,就心無所掛了!
    知易行難我不斷的學習中!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我每日都是學習中、但亦不會再咁容易相信人、因為人心真係好難恻。

      刪除
  2. 靚婆婆做左幾十年人,乜都睇化啦,絕對同意,「害人之心不可有,防人之心不可無」。長輩教落「帶眼識人」,其實亦很難看得透,萬一受騙、受累、受害,亦只有「雞食放光蟲——心知肚明」,「骨聲吞左佢」。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時係防不勝防嘅、只好抱住不要太投入就是啦。

      刪除
  3. 自己待人從來一向都是拋出一條心的, 但往往這樣做, 對方很多時不會有相同的回報,搞不好時還會落井下石加害於你, 唉..! 所以呢話講得好啱....好心未必一定有好報架...

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係果句....寒天飲水....冷暖自己...而家再唔會將心比己嘞

      刪除
  4. 我唔識防人,不過都好好彩,好少遇到壊人.

    回覆刪除
  5. 我都係唔識人,遇到壞人都唔知好人定壞人

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...