2015年12月26日 星期六

香茅豬扒加菜飯

今朝食莱飯同香茅豬扒!
超市le隻丹麥冇骨梅头扒幾好、又腍又平、一包四塊唔駛四十蚊、食得過。
醃豬扒用香茅碎、椰糖、魚露、古月粉、生粉、水
我用光波爐焗所以冇乜油、幾健康。
 
 

8 則留言:

  1. 我轉吃呢隻丹麥豬扒好耐,好吃過新鮮大陸豬扒,呢只牌子一字排、豬軟骨、雞扒也好得,我全線採用,哈哈!事先申報,冇利益關係

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...好彩先声明....否則以為係代言人呀

      刪除
  2. 丹麥豬扒我都買過,唔錯.

    回覆刪除
  3. 好友☁•*¨º♦早晨+午安+黃昏好喇喂¨☀*¨☼
    齊齊時刻笑笑*・゚゚Ѽ享受天天美好的時刻
    大家窩心°•ഐ 。゚幸福開心停不了❀*°✿
     ┏┓┏┓っˆヮˆ)っ。・゚゚ƸӜƷ
     ┃┗┛ appyღೋ聖誕新年❤°•❣
     ┃┏┓┃¸.•*¨❉•.♥。ʚïɞ
     ┗┛┗┛*¨・快樂星期六喇。。゚
       *゚*°•♩¤。♪.♬。。⊹♫*。.₡Ϡ
    ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı。。゚♡

    回覆刪除
    回覆
    1. ☁¨☾好友♦*¨☆瞓覺豬嚟✬。゚★
      又係時間good night甜睡・゚。Zzz*¨
       ∧_∧
      (。・ω・。)つ━★・*。
      ⊂   ノ  ・゜+.♪`。✾
       しーJ °❉。*♫´¨)
          ¨♬∵ ೋ¸.·ø
        ¸♩.·¤´◇¸.**∴⊹
      ❥*¨❣快樂ღ❤星期日喇喂♡。゚♥
      齊齊天天帶著笑又嚟開心萬事得噃

      刪除
  4. 靚姐:豬扒好靚,我黎陪你食飯喇!^O^

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...