2015年12月19日 星期六

超級好味梅莱肉餅飯

前幾日係九龍城買到好正的甜梅菜、又平又爽脆!
今晚蒸咗盅梅莱肉餅飯、簡直好味到痺、又滑又好味、有時自己都覺得整個肉餅整得好正呢、嘻嘻。

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 我而家蒸肉餅好滑!至緊要用生粉水的份量啱、加完調味最後才加入生粉水向一方向搅至起膠。

      刪除
  2. 一睇就知正過我好多啦...le輪比亞媽攪到又老又殘...就要改嘜头叫【醜婆婆】添啦.....唉....噚晚重玩通宵呀

    回覆刪除
  3. 原來靚婆婆都去九龍城買梅菜?聽講九龍城市政街市的東西品質好D。我老牛在九龍城見過發哥兩夫婦、苗戚夫婦和羅蘭姐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日去一次都撞唔到發哥....我係佢fans呀

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...