2015年12月6日 星期日

潮州辣醬炆雞翼尖

原來凍肉舖的雞翼尖超平、今早買咗两磅都係二十二蚊咋!
今次我用蚝油、老抽、黄糖、潮州辣醬、水、先用蒜片起镬、爆吓雞翼尖、贊酒、下以上調味、炆至入味便可。

9 則留言:

  1. 我超鐘意食,不過依家唔敢食囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家自己樣樣高都唔敢!亞媽鈡意是但啦。

      刪除
  2. 雞翼尖係下欄嘢,不嬲都係車仔麵至有得供應……我記得嗰時吃車仔麵我一定要佢,貪多咯!
    你用辣椒醬炆,味道怎麼樣,是否很辣?

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 而家我乜都高...唔多敢....只不過亞媽鈡意有骨的食物我至煮咋

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...