2019年3月21日 星期四

太后上位(3/21/2019春分)

太后寄居在这世上91年終於可安安樂回歸亞婆的懷抱。。。我亦可以同他們的關係劃上「。」

之前之恩怨亦隨着太后的安顿好而煙燒云散。。。是非恩怨一筆勾銷。

以後無論我還有多少年。。。相信亦會獨自去拜祭佢同亞婆(所以佢一定要保祐我的腳能好好地)。。。一切寄望盡力而為。

相信亞嫲(我老豆的親生亞媽)只能寄望我一年兩次的探望。都係個句:生前不盡責。。。死咗天天去拜祭都只係呃人嘅。一切思念在心中。

4 則留言:

  1. 「生前不盡責。。。死咗天天去拜祭都只係呃人」絶對同意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉。。。好多時有d野發生咗至會知嘅。

      刪除
  2. 太后得享高壽,誠福氣也。人總要走同一條路,自己也最終要走人,最重要係在世時平安順利,心情愉快。而家安頓好太后,無牽無掛,就開開心心過日子啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係咁諗。。今日有朋友嚟探我。。都覺得我的眉头放鬆晒。。。感覺都開心咗。以前有句話:寧食開眉粥,不食憂眉飯。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...