2019年3月9日 星期六

『馬死落地行』

很久以前(父親死後)我曾规勸過太后。。。老豆死咗。。。妳再冇backup。。。樣樣要慳d。。。。當年佢豪气地回答我。。。至多馬死落地行啫。。。。當時我答佢。。。可惜妳隻馬是三腳馬呢。。。。最终我盡力為佢爭取。。。維持咗十多年的舒適生活(雖然沒有老豆在時的風光、起碼不用節衣縮食(但為咗佢。。。自己樹敵不少)。

時至今天。。。这局面輪到自己。。。我終於可嘗到『馬死落地行』的滋味。。。不過經過十多年的冷眼旁觀。。。心中自然有數。。。我幸好能適應到。。。。而我这隻馬暫時重四肢健全。。。能行得幾耐就唔知啦。。。。只要能活在當下。。。什麼也不重要咯。。。。

4 則留言:

  1. 馬死落地行,至理名言。

    回覆刪除
  2. 道理個個都知,但行起上來一點都不易。諺云「由儉入奢易,由奢入儉難」,唔使做的生活過慣左,真的要「落地行」真係唔知點行。好在靚婆婆看通看透,仲有一技之長在手,唔使怕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有鬼用咩。。。而家d介紹所一聽見咁老就(say no)啦。因買唔到保險。。。等人介紹吧。冇得急。我而家樣樣都隨遇而安。況且太后巳走。。。亦無牽掛。。最好佢叫埋我落去添。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...