2019年5月1日 星期三

香茅豬扒

今日有朋友叫我教佢醃香茅豬扒。。我試吓在这裡簡單地分享吓啦。。。教就唔敢當嘞。。。因為各施各法。。。每個人都有自己的方法嘅。

我的做法大概如下:

梅头豬扒數片(我比較喜歡丹麥或西班牙的梅头扒)

用搥仔拍鬆兩面

加入醃料。。。我會先落薑汁。。。之後蒜茸。。。香茅拍碎。。古月粉。。糖。。。魚露。。少許老抽(做色用)最後才加入水同生粉。。落鑊煎時才加入油。

可跟菜飯一起食。




2 則留言:

  1. 香茅食法應是東南亞的菜式?靚婆婆識整野食,令人垂涎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係在越南餐館食過。。。靠估咋。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...