2021年2月26日 星期五

糖醋豬手

今日是「元宵」佳節,鄰居過年前買咗隻豬手壓年,叫我幫佢炆咗佢,所以我用糖醋嚟炆,做法同糖醋骨一樣,首先將豬手切大塊,用羗葱酒飛水,之後用老抽捞過,準備大量薑片候用。
落油在煲底,再加入冰糖碎同薑片,炒至焦黄後,加入豬手,豉油,老抽,陳醋,水,炆至水收乾到少量汁液便可上碟。

8 則留言:

  1. 靚婆婆 (•‿•) 正月十五元宵節快樂!

    回覆刪除
  2. 我都鍾意食糖醋豬手,不過我會加鎮江香醋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我雪柜巳太多調味料,「陳醋」巳夠了。

      刪除
  3. 元宵節快樂,我今日食左湯圓,婆婆都有甜豬手食,甜甜蜜蜜

    回覆刪除
    回覆
    1. 多谢,,今天下午巳吃了「湯丸」。祝大家元宵節快樂。

      刪除
  4. 這個糖醋豬手也是上海菜式?今日是元宵節,祝靚婆婆一切安好如意。

    回覆刪除
  5. 不知什麽菜,只知用糖醋嚟收無咁「漏」。祝大家元宵節快樂。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...