2021年8月14日 星期六

风梨酥

我早巳忘記了这台湾风梨酥的做法,因為實在太耐沒有實習。
自從搬了來九龍後,才發覺以前的烘焙物料早巳被我扔走晒,今次為了再做这小食,不得不再買過那些风梨酥的模。
今次我只在網上摷個食谱嚟試吓,不知會否好吃。

5 則留言:

  1. 做鳳梨酥真的好麻煩,首先要買正方形模,又要炒鳳梨,婆婆真是對食很執著,很堅持

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次個餡做得唔錯,可惜包時欠經驗,未能做到皮薄,而且焗爐的
      火路難控制,作為自家食都勉強收货。

      刪除
  2. 講開我都好耐無做鳳梨酥了,我鍾意整架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從知道有糖尿後,巳很少做这小食㕸。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...