2023年1月25日 星期三

年初四(中港城)飲茶

今日契細佬夫婦嚟同我拜年、兼車我去中港城飲茶、他們好有我心、每年都同我做生日、又嚟同我拜年添、所以我成日都同自己講、好感恩、雖然母親不在、還有一班好愛錫我嘅朋友同契兄弟姊妹经常照顧我🤝🤝🤝🥰🥰🥰

4 則留言:

  1. 看來這家酒樓的出品也不錯。靚婆婆有好朋友、好契哥細佬契姐妹關顧,是因為平時對人好,也可以說是「積德」,所以友人契親以友情相報。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我除咗脾气差之外、一般嚟講「人緣」都唔錯嘅😚

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀、認識咗成廿年、識佢時佢個女讀緊幼稚園、如今大學都畢業咯、時間飛逝呀🤔

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...