2023年1月16日 星期一

平價雞抵食

之前有朋友介紹過超市有隻平價雞好抵食、以前$30左右、而家要$38啦、反正我食唔多、所以平平地就「化算」囉😛

今次我用四季盐焗雞粉先醃、再用电飯煲整熟佢、大概25分钟、凍咗後斬件、再淋上葱段赞熟油同少少蒸魚豉油便可進食🤤

6 則留言:

  1. 整得好,平價也好味😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀、真係超平、本來$30都唔駛、而家加到$38啦!起碼我覺得(記憶中)好食過英國的雞

      刪除
  2. 喱隻冰鮮雞好食架,骨軟肉滑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得好食過英國的雞多多声(我講緊幾十年前)!

      刪除
  3. 睇落好正,真係又平又好,真係抵。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...