2023年12月1日 星期五

南乳腩肉炆『芽菇』

以前每天冬天我都會做幾次这餸、因為太后喜欢食、有時炆腩肉、有時炆臘肉、由其是過年一定炆定一碟『壓年』

不過自從佢走咗之後我都好少炆、但今天見芽菇很靚、就買嚿腩肉嚟炆吓、臘肉太唔健康、就不用了😊

我的南乳汁除咗南乳、還有蚝油、糖、老抽、芝麻醬一起混合、所以特別惹味

4 則留言:

  1. 南乳很惹味,靚婆婆的「自家製」南乳汁有自家配方更是特別。但南乳炆的餸較鹹,食少少就可以。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我煮完只吃了一嚿、其他比晒人啦、所以咸与不咸都冇影响

      刪除
  2. 我老媽以前好喜歡食芽菇,我哋叫慈菇架,但我自己就唔鍾意食。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...