2023年12月20日 星期三

蓮藕栗子紅蘿蔔煲豬尾骨

前幾天屋苑社監比了幾嚿蓮藕我、平時我麻麻地、只會用嚟煲湯、今次我除咗用以上的材料之外、還加了兩塊『瑤魚翅』所以煲完的湯特別甜🤤🤤🤤

4 則留言:

  1. 煲完湯的豬尾骨我老牛好鍾意食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算我以前都唔食湯渣、好彩这裡的鄰居都愛吃

      刪除
  2. 我呢處買蓮藕又貴又唔靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 在外國買中國的食品當然贵、就正如在香港買外國貨同一道理

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...