2014年8月9日 星期六

奶皇月餅

今日再過一批明天送比朋友!今次買到亞Sir的玫瑰花模、覺得真係靚d喎、我諗再做多幾次一定會有100分的,暫時比住80分先啦。。。哈哈!

15 則留言:

  1. 高手!
    我唔敢學整, 驚自己吃到停唔到口

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家好忍得口嫁....只整唔食.....哈哈

      刪除
  2. 我上年都整過一次,但今年好懶,總是提不起勁呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我只做亞Sir的奶皇月餅咋....前幾年整過但唔見咗個食譜.....所以今年再去學過囉....

      刪除
  3. 回覆
    1. 我噚日係師傅到買咗4個....妳要就留起一個比妳啦.....好抵25/蚊咋.....上海街至平都38蚊但冇le個花添

      刪除
  4. 回覆
    1. 嘻......我只送不賣嫁....想食PM我吖

      刪除
  5. 回覆
    1. 嘻....下次妳過嚟唔係中秋都做比好食.....反正而家我掌握到個重要步驟嘞

      刪除
  6. 好味道,都有98分,兩分留番d進步空間俾你

    回覆刪除
  7. 靚婆婆真係要比個叻你, 我唔夠膽整, 好驚整咗食唔停....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都死火嫁....每次整完試一嚿都大鑊

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...