2014年12月15日 星期一

南瓜燕碎

今日執屋執咗成日、由早上十点幾直至下午四点幾都係執得半間屋、真係估唔到有咁多垃圾呀!好彩比我摷到幾片燕碎(可惜唔係金啦)。。。一於今晚用南瓜蓉煮咗個糖水食。。。明天继續睇吓有冇金執到先!哈哈!

9 則留言:

  1. 疲倦喇¤*¨乖乖☾。゚晚安甜夢☁*゚¤快樂星期二★•*¨✬

    回覆刪除
  2. 嘩,妳間屋好多寶藏喎!

    回覆刪除
  3. 慢慢摷啦,我諗一定俾你摷到啲堅嘢!
    ”只要有恆心,鐵柱都成金……”

    回覆刪除
  4. 唉!摷到之日可能去咗賣咸鴨蛋啦....哈哈!話時話你又話返嚟行吓?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好成日掛住話賣咸鴨蛋喇,哈哈…而家啲人講健康係唔會幫襯你㗎!
      至於返港,真要睇下個女先得(起碼知道佢可以照顧到自己),佢去咗唸書唔喺我身邊,你知啦,我太太都唔知幾掛心。

      刪除
    2. 喂...而家去賣易過中六合彩...你睇澳洲單嘢就知啦...其實至於個女如果入咗大學我諗你地都係時候放手啦.....好似blog友Doublema咁d女入咗大學就番嚟香港住....比d空間同等佢地學吓自立...而家香港就因為太多港孩至攪成咁咋(我未做過人父母,所以心水反而清d....亦可能未有這同理心吧)

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...