2014年12月18日 星期四

超級滋潤無花果茶

早輪係FB見有人教煲le款茶、今曰試吓煲、佢重話叫救命水添!点解就真係唔知嘞。
材料有……美國無花果、南北杏、果皮、本來重有准山添、但我唔記得落!功効講飲完好似皮膚冇咁乾、真定假就唔知呀。

13 則留言:

  1. ∧∧⊹*。¤•・♦・゚正喇喂
    ・ω・)・・゚
    ⊂ノ

    回覆刪除
  2. 怪唔得之前看到你隻玉手咁靚啦,原來係咁嘅…哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩....係我隻手就好咯...網絡製圖咋

      刪除
  3. 靚婆婆好..好滋潤..你煮乜都好味..天氣凍..出門要多添依..
    祝你冬至..聖誕節..新年..快樂..身體健康..

    回覆刪除
  4. 我覺得飲完,氣管舒服咗。當然要飲多幾次先有效啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 但我又驚飲得多有糖尿呢...因為我高危嫁

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...