2014年12月27日 星期六

赤柱半天遊

去完文化中心飲茶、本來搭973返屋企、但見車費貴、顺道入埋赤柱行一轉、一來去觀音寺探吓我两個宝貝、又見好耐冇行過市集、估唔到又比我發現到一檔Jenny Cookies以外的新大陸、款色雖然唔多、勝在多款囗味、而且冇咁重牛油味、食完再交報告。
之後檔主重介紹我去附近的一間赤柱茶餐廳試咗個泰式下午茶添!唔貴兼好食、辣咗少少、可惜逢星期日休息!

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 咁貴車費....去到尾站抵d呀....嘻嘻

      刪除
  2. 靚姐,俾你講到我都暈低咗,文化中心,973,觀音寺又赤柱,咁究竟你去咗邊度?對我來講好複雜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯....你都聽唔明嘅....事源我係文化中心食完晏.....行去中港城(海運隔離)有駕巴士973經西隧返香港仔(我屋企)...但由於車費成14蚊.....所以去到尾站(赤柱)...於是我順便去行吓兼下午茶....又可探吓我兩隻宝貝(因為之前我買咗2個牌位係觀音寺(赤柱有間望海觀音寺).....我第日都住响果到嫁......你有机會返嚟都可以探吓我喎....明白晒未呢?

      刪除
  3. 回覆
    1. 我以前逢觀音誕都一定去....近年懶咗..不過一年都有一两次嫁....平時幾好行....但假期就勁多人囉

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...