2014年12月5日 星期五

黄沙豬潤湯

今日胆粗粗走咗去試le碗烏冬。。。係報紙介紹的、聽講全部賣豬内臟的、死就死啦。試完再算、我之後重買咗碟胡椒水晶豬手返屋企添、果然冇介紹錯、好耐冇食過咁正的豬潤嘞!

16 則留言:

  1. 其實我好喜歡食豬什架,不過,自已就唔整。

    回覆刪除
  2. 厚切豬膶見到都流晒口水啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好好食嫁....可惜唔敢成日食囉

      刪除
  3. 好友*笑呵呵。゚開心星期六•*☀早晨+黃昏好☁
    ✿¤*¨⊹❀。今天又暖粒粒•*♡*゚太陽再出來呢。・゚゚❤⊹
    人生無幾多個十年嘛♪¤*¨♫*大家活得快樂啦♬°•♩

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友º°*甜夢安睡☁☾。゚晚安★•*¨✬
      ╔══╗────╔╗ ╔═╦╦╗─╔╗╔╗
      ║╔═╬═╦═╦╝║ ║║║╠╬═╣╚╣╚╗
      ║╚╗║╬║╬║╬║ ║║║║║╬║║║╔╣
      ╚══╩═╩═╩═╝ ╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝
      ────────── ────╚═╝*⊹❀。✿
      ╔═╦═╗── ╔══╗╔╗─────╔╗
      ║║║║╠╦╗ ║═╦╬╬╬═╦═╦╦╝║
      ║║║║║║║ ║╔╣╔╣║╩╣║║║╬║
      ╚╩═╩╬╗║ ╚╝╚╝╚╩═╩╩═╩═╝
      ────╚═╝¤*¨又係時候瞓覺覺豬喇
      。♪・゚゚♫❤*大家快樂每一天啦¤*¨♬°•♩
      笑呵呵。゚開心星期曰•**゚♫*♬°•♩。♪♡

      刪除
  4. 快樂每一天而家係我嘅坐右銘

    回覆刪除
    回覆
    1. 快樂每一天都係我嘅坐右銘。・゚゚❤⊹還有開心萬事得呢

      刪除
  5. 回覆
    1. 我都理得咁多咯......反正都個头近啦

      刪除
  6. 靚姐,中國人就真係有咁嘅勇氣,哈…乜都夠膽去試!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過点都唔夠靚仔靚女咁勁...起碼我認命唔敢去挑戰亞爺囉....嘻嘻

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...