2014年12月14日 星期日

泰式生莱包。。。encore!

上次做完揾唔番個file、今日幫朋友做嚟開party的。。。。。材料及配料如下…………
材料
免治豬肉適量(我用腩肉、肥d冇咁嚡)
料头
九層塔、檸檬葉、指天椒、乾葱、香茅……全部切碎
調味
魚露、糖、青檸汁、Laab-Namtak Seasoning mix(optional)、老抽
以上用油先炒料头、落肉、調味、加少少水炒熟就OK啦。
用生莱包住食
以上全部配料泰國香料舖有售!

15 則留言:

  1. 要買齊咁多樣配料,我一定冇得自已整。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我原來冇按回覆添...樣樣幾蚊雞咋

      刪除
  2. 每樣都係幾蚊雞...冇就做唔出d味嫁

    回覆刪除
  3. •*☀黃昏好⊹☁*゚笑嘻嘻✿*⊹❀。星期日♫*♬°•♩。♪

    回覆刪除
    回覆
    1. 好凍呀.....新界應該重凍呢

      刪除
    2. 係呢...新界重凍呢...大埔區...凍到我冇朋友...哈哈

      刪除
  4. 辣辣地,正!
    不過我唔敢食……指天椒我唔食得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔落囉...不過其他配料有嗎?

      刪除
    2. 唔多,就算有都好貴㗎,我知呢度啲泰國菜香料,有好多係自己種。

      刪除
    3. 你地有backyard照計種九層塔同檸檬葉都好易啫

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...