2017年2月21日 星期二

亞婆。。。。整牙日記

由細至大我冇有怕、只怕牙醫、今早一直拖咗好耐要整的大牙、最終都要修理、其實一坐在牙醫的凳上我的心律巳不正、那種感覺比遇見初戀情人還跳得快、當牙醫車細我的牙時、張大個口完全好似停止呼吸一樣。。。。。那種感覺並不是誇張、真的如此!

所以我若不是冇得選擇的話、我係一定唔會去睇牙醫的、莫話咁貴、唔駛錢都唔會囉。

本來我還要剝牙的、但我最終都要改下一次再去。

整牙。。。。。真係我的死穴!

11 則留言:

  1. 我都怕整牙😓
    嗰啲wee~~wee~~~聲……

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我有一次真係同個牙醫鬧交、就因為我張開個囗太耐顶唔到、牙較好痛、佢又吸唔到d水、好辛苦。

      刪除
  3. 整牙。。。。。真係很多的死穴!

    回覆刪除
  4. 人人都怕整牙咖啦!難得靚婆婆咁有幽默感,話好似遇見初戀情人敢心跳法,真係好犀利。但係你唔好同牙醫鬧交,你唔驚整得你仲痛咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我越來越怕呢、簡直手震兼呼吸唔到、下個月脱牙都唔知点添!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...