2017年2月26日 星期日

品味人生

昨天晚上、偶然地接觸人生的第一套話劇、事原我參加咗的銀髮一族其中有位同學仔有份參加演出、自問自小缺乏咁有文化的活動。

初初看的第一幕、完全不能理解内容、因為佈景只有枱同凳、什麽也没有、全靠表演者的肢体語言表達出來、經過中場休息、看過場刊、到了第二幕終於融合到内容、到了第三幕(結朿篇)、看罷更感慨萬千、(雖然这幾年自己亦睇會到一生中曾忽略咗唔少美好的回憶、現在還可珍惜到可觸及到的情和事)、不致到咗他日長眠才後悔莫及。

人就往往後知後覺、但願現今的青年人能早日醒覺、珍惜眼前所擁有的、看似老套、但是實的確如此。

亞婆金句。。。。不堪回首話今天!



10 則留言:

  1. 我後生時都做過幾年業餘話劇,好懷念

    回覆刪除
  2. 我最遺憾的是…年輕時沒人教我怎樣處世做人,連「不聽老人言」的話語也不多……
    至於演話劇,那一定不適合我,冇記性就已經做唔到了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 講到尾我又有鬼人教咩?太后自幼嫁咗我父親、受盡溺愛、况且未讀過書、我自幼都受佢熏圖、外婆又溺愛、所以讀書不成、至今亦後悔不巳、不過撞板撞得多、更加上自父親仙遊後、見盡人間冷暖、不停自我反醒、才事至今天懂少許皮毛、才不致長眠地上才開竅啫。。。。。都係果句、寒冬飲水、冷暖自知吧。

      刪除
    2. 咁你都享受過溺愛,也不錯了!

      刪除
    3. 係嫁、所以我都好感恩、當年為咗唔想外婆住老人院、所以辭咗份工(當然自己亦做得唔開心)、但估唔到就一退。。。。退休至今啫。

      刪除
  3. 話劇小睇,好多野都唔識

    回覆刪除
  4. 靚姐,妳不停‘升呢’,點夠妳來呀!😉😆🌹

    回覆刪除
    回覆
    1. 升乜鬼呢啫、只係唔想變成太后咁、好驚呀、見還清醒、
      及時行樂吓咋。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...