2017年2月6日 星期一

咖喱三宝

太后就中咗>新年利是毒<、我就中咗咖喱毒!嘻嘻。

啱啱比我摷到樽以前買落的沙爹皇、所以又做番碟咖喱三宝啦。

材料

魷魚、豬皮、炸魚旦

咖喱三宝(甜醬、沙爹皇、咖喱粉)用紹兴酒開匀

調味

生抽、老抽、糖

料头

蒜茸、乾葱茸、红椒

做法

鱿魚、豬皮、炸魚蛋用薑葱飛水、再用油爆香料头同咖喱三宝、加水煮至入味再下調味、之後用生粉加埋獻(但不要煮太耐、否则太諗唔好食、这小食主要係浸)。

15 則留言:

  1. 靚姐,妳呢個咖哩配方,加沙嗲、甜醬係唔係車仔檔配方?開美食車實掂。

    回覆刪除
  2. 那些乾魷會唔會縮水?
    因我整親都會縮水呀……

    回覆刪除
    回覆
    1. 我le款魷魚係凍肉舖嘅水發魷魚、冇喎。

      刪除
  3. 好正呀!睇見流口水,好想食呀!

    回覆刪除
  4. 我最愛食豬皮,吸晒汁料的味道

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都好喜歡、近年少食咗喇。

      刪除
    2. 我以前都好喜歡、近年少食咗喇。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...