2017年2月18日 星期六

免治豬/牛肉

好耐冇做過肉醬、今日做番次簡易版。

免治豬肉同牛肉各一碗

其他配料

西芹、洋葱、紅蘿蔔、蕃茄
以上全部切細粒
香葉

調味

黑椒、茄膏、茄汁、雞湯(豬肉碎)、牛清湯(牛肉碎)

盐、糖、水

青豆飛水後下

先爆香配料、加入豬肉碎、香葉、炒熟後加入調味、水煮到汁收剩少少、最後加入青豆煮片刻。

牛肉的做法亦一樣。

5 則留言:

  1. 豬肉自己食、牛肉係比人!

    回覆刪除
  2. 用豬肉做的…味道如何?
    加了青豆,使我想起曾經吃過的炸醬……

    回覆刪除
    回覆
    1. 自戒牛肉後我巳咁煮嘞、Ok啦、就算未戒時、我學的肉醬意粉、老師教的都是一半牛、一半豬mix嫁。

      刪除
    2. 自戒牛肉後我巳咁煮嘞、Ok啦、就算未戒時、我學的肉醬意粉、老師教的都是一半牛、一半豬mix嫁。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...