2017年10月2日 星期一

鴨脷洲陳新記海鮮午餐

今日约咗老去鴨脷洲食晏,例牌先去買海鮮,再上去加工,今日餐單。。。。

蒸方利
蒸南非鮑
薑葱蟹
蒜头豉油炒花甲
豉油皇花中蝦

陳新記三宝(炸云吞,魚片头,魚皮)
豬手
油菜
炒飯

我們共八人,每人240(連工包料)

朋友都話抵食。

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實今次亞Au同Winnie有去,因某個原因冇叫妳,我會遲d同妳講。

      刪除
  2. 呢啲菜式似乎好普通,你整得仲靚啦…
    靚姐,祝你同太后中秋節快樂!

    我過幾日都會揸車去探望母親,仲會同佢慶祝生日,我亞媽今年91歲喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實朋友主要去食海鮮同海魚(因我熟d喎)如在外面酒家食會重貴。预祝伯友生日快樂身体健康(其實佢知唔知自己生日呢?)唉。。。我太后就唔知咯,個仔同媳婦刚來過走咗唔夠十分钟問番佢都話冇來過,諗起都唔知替佢伤心定開心)

      刪除
    2. 先謝謝你的祝福,我諗我母親還未至於完全痴呆,有時她或會扮嘢詐唔知都未定。
      其實年紀大,身體健康就已經好好,善忘或甚至懵懂其實可能也是一種福份,點都好過知道有人對她不好!

      刪除
  3. 我都望one day(好似太后咁,唔死的話),其實太好記性是件痛苦的事呀。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...