2017年10月27日 星期五

芋头糕

今日無意中見到高Lingpost 咗個芋头糕出來,顺便跟吓風蒸底比太后食,因為佢只喜歡食芋头糕咋。

尤於佢唔喜歡食臘肉,所以我唔加,只用虾米,臘腸,芋头,五香粉。

材料如下

粘米粉大约135gm
粟粉大約115gm
芋头粒大約500gm(先炸吓)
我用咗部份加水打爛
水大约180gm(我改了少少份量)

臘腸適量(切粒)
虾米適量(先浸後切吓)
之後用爆吓

調味

雞粉,盐,糖,古月粉,麻油,五香粉

各適量

蒸约45分钟

10 則留言:

  1. 芋頭糕蒸得好靚!我蒸糕都唔落臘肉,屋企有人唔鍾意臘肉陣味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企都唔食臘肉,無論蔔或芋头都唔落,不過今次嚿芋头唔太粉,加上少咗d水,硬身咗少少,但好煎d.

      刪除
  2. 我好似喺外面未吃過好食的芋頭糕……
    你做得好靚!

    回覆刪除
  3. 為左迎合太后口味絞盡腦汁,真係唔話得咯。賣相好靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉。。。佢而家一時一樣,有時都唔一定like嫁。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...